9 Ocak 2011 Pazar

Sahil Boyu

SAHİL BOYU



SAHİL BOYU

Sensiz şu sahil buyu,
Sensiz rıhtımlar,
Gezerim bir sonsuzluk
Uzayıp giden kumlar.

Ufukta bulutlarla
Birleşen mavi deniz,
Kıyıda şaklıyarak
Kırılan coşkun dalga,
Yalnız benim kimsesiz,
Ve yalnız benim sensiz.

Sanki oyuncak gibi
Sallanıyor şu sandal,
Ve uzakta görünen
Bir balıkçı teknesi`,
Tüyleri ürpertiyor
Martıların sesi.

Maziyi hatırladım
Güneş solup aşarken,
Ilık ılık damlalar
Boşandı gözlerimden.
Güneşin kızıllığı
Birleşirken denizle,
Herşey bir başka sanki,
Herşey bir barenkte.

Zaman geçtikçe soldu,
Kayboldu güzel renkler.
Sanki bu bir sihirdi,
Oan büyü bozuldu.
Dalgalar sustu sanki,
Deniz maziler sustu.
Ben yine yalnız kaldım,
Hayalinde kayboldu.

Sana ulaşmak için,
Yürüdüm sahil boyu,
Ve yürüdüm güneşin
Battığı yere doğru.

Mahmut UÇAN

RABBİM<<<<<GİTMEK İSTEDİĞİNİZ SAYFA>>>>>SAKIN

Hiç yorum yok: